Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Alessio Hotel&Residence și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Rezervare
Rezervarea se face direct pe site-ul www.alessiohotel.ro, la unul la numarul de telefon: +40-(0)736200709 sau pe email la rezervari@alessiohotel.ro.
Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 18:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, hotelul are o politică de cazare a oaspeților în ordinea sosirii lor.
Anularea rezervării
Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@alessiohotel.ro, până la ora 14:00 a zilei sosirii.
Tarife
Tarifele Alessio Hotel&Residence, diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, cât si în funcție de disponibilitate, zi şi de numărul de persoane din camera dorit (mai multe detalii pe pagina de rezervări).
Tarifele pentru serviciile de restaurant le puteți consulta pe site-ul nostrum la sectiunea Restaurant.
Sosirea și plecarea
Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 16.00.
Eliberarea camerei (check-out) se va face înainte de ora 12.00.
In cazul in care in prima de zi de sejur se doreste camera inainte de ora 14:00, se va onora solicitarea in limita disponibilitatii si se va aplica o taxa de early check-in in valoare de 90 lei, TVA inclus (pentru intervalul 07:00-14:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 07:00.
In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare 120 lei, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 18.00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare pentru depasirea orei 18.00.
Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
Pentru bagajele lăsate la recepție mai mult de 24 de ore se vor percepe cheltuieli de depozitare.
În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late check-out-lui).
Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.
Cazare copii 0-7 ani
Cazarea copiilor cu vârste cuprinse între 0-7 ani se va face gratuit, când sunt folosite paturile existente.
Pentru copiii sub 2 ani există posibilitatea oferirii, în limita disponibilității, a unui pătuț bebe.
Vă rugăm să ne comunicaţi atunci când faceţi rezervarea dacă aveţi nevoie de un pătuţ pentru copil pentru a va putea onora, în limita disponibilului,solicitarea.
Pentru cazarea copiilor cu varsta de peste 7 ani se va achita tariful intreg.
Cazare minori
Minorul este persoana care nu a implinit varsta de 18 ani.
Alessio Hotel&Residence, nu accepta cazarea minorilor care sunt neînsoţiţi de părinţi sau de reprezentanţii legali, cu excepţia celor aflaţi în drumeţie, tabere, excursii, concursuri sau în alte acţiuni similare, însoţiţi de cadre didactice, antrenori şi ghizi.
Signalistică
Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică:
“NU DERANJAȚI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 7.00 – 15.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;
“VĂ ROG SĂ REFACEȚI CAMERA!“ – prin acest mesaj solicitați efectuarea curățeniei în camera dumneavoastră.
Oaspeți suplimentari
Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 – 22.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 22.00 – 8.00, aceștia vor trebui să achite diferențele de tarif și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.
Dress Code
Alessio Hotel&Residence, nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm tinuta decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal.
Nu vor fi acceptate în restaurant, lifturi și recepția Alessio Hotel&Residence persoanele îmbrăcate în halat, sau costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi.
Recomandăm clienților ca, pentru accesul la zona de piscină , să folosească halatul, papucii și prosopul puse la dispoziție în camera de hotel (vă rugăm ca, la întoarcerea din zona piscina, să aduceți în camera de hotel halatul și prosopul folosit). Casca de înot este optională și se oferă la recepția hotelului contra cost. Orice articol solicitat suplimentar va fi contra cost.
Accesul în zona bazinului de înot este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască.
Dușul este obligatoriu înainte și la ieșirea din piscină.
Este interzis accesul în bazin persoanelor cu boli dermatologice și infecțioase, precum și accesul minorilor sub 14 ani neînsoțiți sau nesupravegheați. Copiii cu vârste de până la patru ani beneficiază de acces gratuit.
Modalităţi de plată
Pentru plata serviciilor Alessio Hotel&Residence, sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plata numerar (RON), prin transfer bancar (pentru facturare, vă rugam să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă) sau tichete/vouchere de vacanță.
În acest ultim caz, vă rugam să țineți cont că este obligatoriu ca titularul tichetelor/vouchere-lor de vacanță să fie persoana care beneficiază de serviciile de cazare iar facturarea se va face doar pe numele acestei persoane (titularul tichetelor/voucher-elor de vacanță).
În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului).
În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate.
Achitarea serviciilor Alessio Hotel&Residence și restaurant se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar.
În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.
Pentru clienții cazați în Alessio Hotel&Residence sau oaspeți ai Restaurantului, plata serviciilor poate fi efectuată atât la recepția hotelului cat si la barul din Restaurant.
Gratificaţii şi costuri servicii
Gratificaţiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienţilor.
Fumatul
Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta Alessio Hotel&Residence, conform legislatiei aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată și completată prin legea 15/2016). Alessio Hotel&Residence are amenajate spații pentru fumători în aer liber.
Alessio Hotel&Residence, dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare de 100 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculata la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei.
Animalele de companie
Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale și păsări.
În cazuri excepționale și numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie mică (max 7 kg) iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului național/internațional de sănătate (cu toate vaccinările incluse).
Taxa de cazare reprezintă c/val a 15 euro/zi/animal/pasăre.
În cadrul restaurantului nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Micul dejun, prânzul și cina
Micul dejun se serveşte la Restaurant aflat la parterul hotelului, în intervalul:
7.00 şi 10.30 a.m. (de luni până vineri)
7.30 şi 11.00 a.m. (sâmbăta și duminica)
Puteți invita pe oricine să servească micul dejun cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestuia, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă.
Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 60 lei/persoană.
La Terasa exterioara, situată la parterul hotelului, puteți servi micul dejun, prânzul și/sau cina, într-o atmosferă relaxată, cu note exotice.
Pentru programul sezonier al SkyBar-ului, situat la etajul al 8 -lea, vă rugăm apelați numarul 0736999709 sau sa vizitati site-ul web:www.alessiohotel.ro
Dacă doriți să serviți o cafea sau un cocktail, puteți opta și pentru barul exterior, situat in zona de recepție a hotelului, zilnic, în intervalul orar 10:00 – 23:00.
Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.
Spaţiul de parcare şi autoturismele
Alessio Hotel&Residence, pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 60 de locuri de parcare – supraterană. Parcarea este gratuita.
Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.
Alessio Hotel&Residence asigură, de asemenea, loc pentru parcarea bicicletelor, în rastelul special amenajat în parcarea supraterana, Pentru clienții hotelului parcarea bicicletelor este gratuită. Recomandăm clienților noștri să se asigure că bicicleta este prevăzută cu dispozitive antifurt. Nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.
Siguranța obiectelor personale
Alessio Hotel&residence, este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor.
Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camere și la recepție pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta AlessioHotel&Re8sidence.
Asistenţă specială
Dorinţa noastră este să asigurăm cele mai bune condiţii persoanelor cu dizabilități.
Majoritatea spaţiilor din hotel sunt accesibile.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă specială de orice natură, vă rugăm să ne anunţaţi în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.
Confidenţialitatea informaţiilor
Dacă ne contactaţi prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor, ne rezervăm dreptul ca datele care vă vizează să fie prelucrate în scopuri de marketing direct.
Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţiile despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor.